Nowy smak: Mixitella Orzeszki ziemne ze słonym karmelem. Przyjmij słodko-słony cios!

Bezglutenowa mieszanka Do Kąpielówek! Spróbuj!

Pomysł na prezent: powiedz tak Ślubnemu zestawowi Mixit!

Sałatkowy zawrót głowy

Gdy za oknem gorąco, nie ma lepszej przekąski lub obiadu jak pożywna sałatka. Zachęcamy do wzbogacenia jej w zdrowe ziarna do sałatek.
Poniżej dowiesz się, dlaczego warto :)


Pestki dyni - mają wiele wartości odżywczych, jedną z najważniejszych jest wysoka zawartość cynku - są bardzo bogatym źródeł tego pierwiastka. Dzięki cynkowi pestki z dyni posiadają właściwości lecznicze, które powinni docenić szczególnie mężczyźni. W dyni znajduje się również sporo witamina A (496 µg/100 g części jadalnych) i β-karoten (2974 µg/100 g). Witamina A jest niezbędna w procesie widzenia, reguluje powstawanie nowych komórek.

Nasiona słonecznika - są polecane dla osób z wysokim cholesterolem, potrafią skutecznie go obniżać dzięki swoim fitosterolom, które chronią również przed chorobami serca i nowotworami. Dodatkowo są skarbnicą witaminy E, która pomaga nam zachować młody wygląd na dłużej.

Orzeszki piniowe - to jedne z najdroższych orzeszków na świecie!. Nie bez powodu oczywiście, zawierają wysoką zawartość witaminy K, w którą jest uboga większość orzechów (wyjątkiem są nerkowce). Witamina ta hamuje rozwój nowotworów i chroni przed osteoporozą.

Nasiona konopi -  zdecydowanie zasługują na nazwę SUPER FOOD. Posiadają idelaną dla człowieka proporcję kwasów omega 6 do omega 3, nieocenione dla zdrowia. Zawartość 10 aminokwasów powoduje, że są również doskonałym roślinnym źródłem białka.

Przygotowaliśmy dla Was również smaczny przepis na letnią sałatkę. My na jej punkcie zwariowaliśmy!

Letnia sałatka „Bądź fit” od Mixit

Czas przygotowania: 10 minut

Porcje: 2

Składniki

*   4 garści grubo pokrojonego świeżego jarmużu
*   1 ogórek
*   2 większe pomidory
*   6 rzodkiewek
*   60 g ulubionego białego sera
*   1 łyżeczka oliwy z oliwek
*   1 łyżeczka octu jabłkowego
*   Świeża bazylia i mięta (lub suszona)
*   3 pełne łyżki ziaren do sałatek

Przygotowanie


1. Ogórek i pomidory pokrój na małe kawałki.
2. Rzodkiewkę pokrój w cienkie plasterki.
3. W misce delikatnie wymieszaj jarmuż, pomidory, ogórki, rzodkiewki i posyp kawałkami białego sera.
4. Dodaj oliwę z oliwek, zioła, ocet jabłkowy i ziarna do sałatek Mixit
(możesz też je delikatnie ogrzać na patelni ze szczyptą soli, aby wydobyć ich pełnią smaku.)

Smacznego !

Nasze chrupiące ziarna idealnie sprawdzą się także do kanapek :) Spróbuj ---> https://www.mixit.pl/produkt/ziarna-do-salatek-5-szt


Wróć do wszystkich artykułów

0 Komentarzy do artykułu Sałatkowy zawrót głowy


Komentarz

Następne artykuły

0 Koszyk Do góry