Mixowanie nie idzie za dobrze? Coś nie działa? Spróbuj użyć innej przeglądarki, np. Edge, a my zajmiemy się naprawą. Przepraszamy!

Warunki handlowe

Warunki handlowe

Tak jak w każdym sklepie, również w naszym wprowadziliśmy reguły, które mają przede wszystkim chronić naszych klientów i zapewnić im wysokiej jakości produkt i usługi związane z jego dostawą.

I. Część ogólna

  1. Przedmiotem niniejszych warunków handlowych jest określenie warunków sprzedaży towarów Klientom za pośrednictwem sklepu internetowego na stronie www.mixit.pl
  2. Administratorem i właścicielem sklepu internetowego www.mixit.pl jest:
    Mixit Polska Sp. z o.o.
    ul. Luboszycka 34
    45-215 Opole
    NIP: 7543082690,
    REGON: 161546866,
    KRS: 0000471624,
    tel. +48 (22) 300 17 88,
    e-mail: biuro@mixit.pl
    nr konta bankowego: 07124051781111001053102705, Bank Pekao SA.
  3. Sklep internetowy www.mixit.pl, zwany dalej Sklepem zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w warunkach niniejszego regulaminu, w tym zmian cen produktów i kosztów przesyłki.
  4. Ceny produktów są cenami brutto (z podatkiem VAT) i wyrażone są w polskiej walucie: złoty. Ceny nie zawierają kosztów dostawy, które są doliczane pod koniec zamówienia wg wybranego sposobu dostawy lub płatności.
  5. Dla Klienta wiążąca jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia.
  6. Zdjęcia produktów oraz składników mają charakter ilustracyjny i mogą się różnić od ich rzeczywistego wyglądu.

II. Zamówienie towaru

  1. Zamówienie towaru możliwe jest wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej Sklepu dostępnej pod adresem www.mixit.pl.
  2. Klient może dokonać skomponowania własnej mieszanki lub wybrać produkt gotowy. Zamówienie rozpoczyna się włożeniem towaru do koszyka poprzez naciśnięcie przycisku „Włóż do koszyka “.
  3. Klient może złożyć zamówienie przez całą dobę, każdego dnia roku.
  4. Warunkiem złożenia zamówienia jest podanie poprawnych danych przez Klienta oraz kliknięcie przycisku „Potwierdzenie zamówienia”.
  5. Klient oświadcza, że zapoznał się z warunkami handlowymi dotyczącymi zamówienia, płatności zwrótów i reklamacji.
  6. W przypadku wykrycia przez Sklep podania błędnych danych przez Klienta, Klient zostanie o tym powiadomiony na adres e-mail.
  7. Przyjęcie zamówienia zostaje potwierdzone wiadomością e-mail. Poprzez jego dostarczenie dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży.
  8. Potwierdzone drogą elektroniczną zamówienie zostanie przekazane do realizacji.
  9. Zamówienia realizowane są niezwłocznie, nie później niż w ciągu pięciu dni roboczych. Sklep dopuszcza możliwość wydłużenia przedmiotowego terminu do 10 dni roboczych, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany na adres e-mail.
  10. Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
  11. Realizacja zamówień może ulec opóźnieniu ze względów technicznych niezależnych od Sklepu, jednakże termin realizacji w żadnym przypadku nie może przekroczyć 30 dni.
  12. Dostawca nie gwarantuje dostępności wszystkich surowców. W przypadku braku niektórych zamówionych surowców Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym Klienta, z informacją, w jakim terminie produkt będzie dostępny oraz alternatywną propozycją. Jeśli Klient nie zdecyduje się czekać, ewentualna nadpłata zostanie przelana na konto wskazane przez Klienta drogą elektroniczną.
  13. Do każdego realizowanego zamówienia zawsze dołączany jest dowód sprzedaży - w formie elektronicznej na adres e-mail podany w złożonym zamówieniu. Dokument sprzedaży zawiera ceny obowiązujące w chwili przyjęcia zamówienia.
  14. Kupujący wyraża zgodę na otrzymanie faktury w formie elektronicznej.
  15. Poprzez zrealizowanie zamówienia automatycznie zostaje utworzone konto Klienta na dane, które podał w zamówieniu.
  16. Sklep zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia lub wstrzymania jego realizacji w przypadku, gdy:
  17. Klient nie przestrzega niniejszego regulaminu,
  18. Zamówienie zostało złożone nieprawidłowo i/lub tylko częściowo, w szczególności, jeśli dane Klienta są nieprawidłowe lub nieprawdziwe,
  19. Wystąpi chwilowy brak towaru,
  20. Zamówienie nie zostało opłacone.

III. Płatność

  1. Sklep akceptuje następujące formy płatności:
    • Przedpłata - przelew na konto bankowe: 07124051781111001053102705, Bank Pekao SA;
    • Płatność „za pobraniem” – płatność kurierowi w momencie dostarczenia zamówienia;
    • Płatność za pomocą bramki płatniczej PayU – kartą kredytową lub szybkim przelewem.

IV. Wysyłka i odbiór towaru

  1. Zamówienia z wybraną formą płatności przelewem przekazywane są do realizacji niezwłocznie po otrzymaniu środków na konto bankowe.
  2. Zamówienia z wybraną formą płatności „za pobraniem” przekazywane są do realizacji niezwłocznie po potwierdzeniu zamówienia.
  3. Zamówienia z wybraną formą płatności kartą i za pośrednictwem PayU przekazywane są do realizacji niezwłocznie po zarejestrowaniu płatności przez PayU.
  4. Towar wysyłany jest wyłącznie na terenie Polski, za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej- Paczka24 lub kuriera InPost.
  5. Koszt dostawy w przypadku opłaty przelewem: 9,9 zł.
  6. Koszt dostawy w przypadku płatności „za pobraniem”: 14,8 zł (9,90 zł za kuriera plus 4,90 zł opłata za usługę pobrania);
  7. Odbiór osobisty w punktach odbioru widocznych na stronie https://www.mixit.pl/tu-jestesmy - koszt usługi pokrywa pokrywa Sprzedawca;
  8. Przy zamówieniu powyżej 6 tub lub na kwotę min. 160 zł koszty dostawy pokrywa Sprzedający.
  9. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską na trzeci dzień roboczy od chwili wysłania.
  10. Z przyczyn niezależnych od Sklepu (warunki drogowe, wstrzymanie paczki przez kuriera) termin dostawy może ulec wydłużeniu.
  11. Firma kurierska dokonuje dostaw wyłącznie w dni robocze.
  12. W przypadku nieobecności klienta pod wskazanym w zamówieniu adresem, dostawa zostanie powtórzona w kolejnym dniu roboczym. W razie przypadku ponownej nieskutecznej dostawy z winy Kupującego może on zostać obciążony kosztem nieudanych dostaw.
  13. Przy dostawie Towaru Klient proszony jest o sprawdzenie, w obecności kuriera, czy zamówiony Towar nie posiada uszkodzeń powstałych w wyniku transportu i czy jest zgodny z Zamówieniem a następnie proszony jest o dokonanie potwierdzenia Dostawcy odbioru Zamówienia.
  14. W przypadku stwierdzenia widocznych zewnętrznych uszkodzeń przesyłki Kupujący proszony jest o niezwłoczne zgłoszenie tego faktu kurierowi, w celu sporządzenia w protokołu szkody, oraz poinformowanie o zaistniałej szkodzie Sprzedawcę.
  15. W przypadku stwierdzenia niekompletności lub niezgodności otrzymanego Towaru z Zamówieniem Kupujący proszony jest o zgłoszenie tego faktu Sprzedającemu w ciągu 5 dni roboczych od dnia dostarczenia Zamówienia.
  16. Odbiór osobisty możliwy jest jedynie po wcześniejszym opłaceniu zamówienia przez Klienta za pomocą przelewu, karty lub za pośrednictwem bramki płatniczej PayU.

V. Odstąpienie od umowy i zwroty

  1. Towary ulegające szybkiemu zepsuciu, stworzone na indywidualne zamówienie (skomponowane mieszanki musli, kasz i owoców, orzechów i ciastek) lub które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone, nie podlegają zwrotowi.
  2. Towar zakupiony w Sklepie z wyjątkiem wskazanym w ust. 1 podlega zwrotowi bez podania przyczyny według warunków określonych w ustawie z dnia 30.05.2014r. („Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.”).
  3. Klient Sklepu ma możliwość zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem odstąpienia od umowy jest niezwłocznie powiadomienie o tym Sklepu drogą mailową. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wraz z oświadczeniem należy przesłać towar, który będzie nieużywany i zapakowany tak, jak Klient go otrzymał.
  4. Zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, nie przysługuje Kupującemu prawo odstąpienia od Umowy przy zakupie następujących produktów:
    • których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    • przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  5. W celu dokonania zwrotu należy odesłać produkt w stanie nienaruszonym na adres Sklepu:
    Mixit Polska Sp. z o.o.
    ul. Luboszycka 34
    45-215 Opole
  6. Zwrot towaru przez Klienta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
  7. Przesyłka zwrotna musi zawierać:
    • zwracany towar;
    • dokument sprzedaży otrzymany od dostawcy;
    • numer konta, na które ma być dokonana korekta wraz z danymi do przelewu.
  8. Koszty przesyłek zwracanych produktów ponosi Klient.

VI. Termin Ważności i Reklamacje

  1. Data ważności na wszystkie towary żywnościowe wynosi co najmniej 2 miesiące. Towar żywnościowy należy przechowywać w chłodzie do 20˚C, w suchym, ciemnym pomieszczeniu o wilgotności do 40%. Zawartość opakowania można wsypać do tuby i zamknąć wieczkiem dotrzymując zasady daty ważności.
  2. Sklep zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad.
  3. Towar niezgodny z umową podlega reklamacji. Reklamacji podlega w szczególności towar żywnościowy zaatakowany przez pleśń, zgniliznę lub szkodniki.
  4. W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową Klient ma prawo żądać wymiany towaru lub obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy w terminach i na zasadach określonych w treści przepisów art. 556–576 Kodeksu cywilnego, w zakresie, w jakim przepisy te dotyczą rękojmi przy sprzedaży na rzecz Konsumentów
  5. W przypadku, gdy towar żywnościowy jest niezgodny z umową Klient ma prawo żądać wymiany towaru żywnościowego lub obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, jeżeli zawiadomi o takim stanie rzeczy Sklep w terminie:
    • 3 dnia od daty otwarcia opakowania w przypadku towaru paczkowanego, nie później niż w ciągu 2 miesięcy od otrzymania towaru,
    • 3 dni od dnia otrzymania towaru w przypadku towaru kupionego luzem.
  6. Warunkiem złożenia reklamacji jest niezwłocznie powiadomienie o tym Sklepu poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego pod adresem www.mixit.pl/zgłoszenie-reklamacji lub drogą mailową- opisanie problemu, podanie numeru zamówienia oraz załączenie do wiadomości zdjęcia ukazującego wadę produktu oraz jego etykietę.
  7. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki reklamowanej. Status reklamacji zostanie przesłany drogą elektroniczną na adres e-mail Klienta bez względu na wynik. Brak odpowiedzi ze strony Sklepu oznacza pozytywne rozpatrzenie reklamacji oraz zwrot należnej kwoty.
  8. W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem Klient powinien odmówić przyjęcia przesyłki i powiadomić o tym Sklep.
  9. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem.

VII. Ochrona danych osobowych

  1. Klient składając zamówienie na stronach Sklepu, akceptuje niniejszy regulamin i jednocześnie wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sklep danych osobowych Klienta w celu wystawienia faktury, rachunku lub prowadzenia sprawozdawczości finansowej.
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
  3. Dane osobowe Klienta nie zostaną udostępnione osobom trzecim, ani nie będą wykorzystane w celach niezwiązanych z działalnością Sklepu.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych.
  5. W razie stwierdzenia niezgodności danych osobowych Klienta ze stanem faktycznym, ma on prawo żądać ich poprawienia.
  6. Administratorem danych osobowych jest podmiot wskazany w § I ust. 2.
  7. Mixit jest uczestnikiem programu „Zaufane Opinie” w ramach usługi świadczonej przez serwis Opineo.pl administrowany przez Opineo Sp. z o.o. ul. Powstańców Śląskich 2-4, VI piętro, 53-333 Wrocław, KRS: 0000357466. Jeżeli Klient wyrazi zgodę – serwis prześle do niego za pośrednictwem poczty elektronicznej ankietę służącą uzyskaniu opinii na temat transakcji dokonywanej w sklepie internetowym, a także na zamieszczaniu w serwisie dostępnym w domenie Opineo.pl opinii wyrażonych przez klientów w rezultacie wypełnienia ankiet. Dane Klienta zostaną przekazane do OPINEO tylko po wcześniejszym wyrażeniu zgody.
  8. Klient składając zamówienie wyraża zgodę na udostępnienie danych w celu wysłania drogą elektroniczną ankiety badającej satysfakcję klientów w ramach programu „Wiarygodne Opinie” w serwisie Opineo.
  9. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez Mixit zostały opisane w Polityce bezpieczeństwa ochrony danych osobowych, która znajduje się pod adresem: https://www.mixit.pl/polityka-prywatnosci

VIII. Informacje końcowe

  1. Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza akceptację obowiązujących zasad sprzedaży wysyłkowej zgodnie z „Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta”.
  2. Sklep podlega prawu polskiemu, a wobec wszystkich spraw dotyczących korzystania z niego mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Osoby działające wbrew przepisom prawa oraz wbrew niniejszego regulaminu Sklepu ponoszą pełną odpowiedzialność za te działania i mogą zostać pociągnięte do odpowiedzialności.
  3. W kwestiach nieujętych w niniejszym regulaminie, zastosowanie mają obowiązujące w tym zakresie przepisy Kodeksu Cywilnego.



Opłaty za dostawę i płatności można zobaczyć w poniższej tabeli:

Dostawa Opis Cena
E-mailem Specjalny rodzaj dostawy służący do elektronicznych bonów upominkowych. 0 zł
Odbiór osobisty Odbiór osobisty jest możliwy TYLKO po opłaceniu z góry kartą płatniczą bądź przelewem bankowym i otrzymaniu potwierdzenia elektronicznego. Paczki z naszej fabryki smakołyków wysyłamy do punktów odbioru osobistego 2-3 razy w tygodniu. W punktach najczęściej możesz również kupić gotowe mieszanki i inne smakołyki Mixit. 0 zł
DPD Dostarczenie paczki do Twego domu lub do pracy w ramach całej Polski (koszt za pobraniem + 4,90 zł). 9,9 zł
Kurier InPost Dostarczenie zamówienia do Twego domu lub do pracy w ramach całej Polski (koszt za pobraniem + 4,90 zł). Paczki dostarcza kurier firmy InPost (nie jest to Paczkomat). 9,9 zł
Poczta Polska - Paczka24 Dostarczenie paczki do Twego domu lub do pracy w ramach całej Polski (koszt za pobraniem + 4,90 zł). Paczkę dostarcza kurier Poczty Polskiej (Ekspres 24). Jeśli podczas dwóch prób doręczenia nie zastanie odbiorcy, paczka zostanie przekazana do najbliższej placówki pocztowej. 9,9 zł
0 Koszyk Do góry