Nowy smak: Mixitella Orzeszki ziemne ze słonym karmelem. Przyjmij słodko-słony cios!

Bezglutenowa mieszanka Do Kąpielówek! Spróbuj!

Pomysł na prezent: powiedz tak Ślubnemu zestawowi Mixit!

Wiosenna motywacja do ćwiczeń z Fitomento.com

Niedawno udało nam się nawiązać współpracę z portalem zajmującym się ćwiczeniami, treningiem oraz publikującym informacje dotyczące aktywnego stylu życia. Postanowiliśmy więc poświęcić miejsce na naszym blogu na drugi z kolei wpis na temat "Komponujemy z...".

Fitomento pomaga utrzymać motywację do ćwiczeń, mierzyć efekty swojej pracy i czerpać satysfakcję z osiąganych wyników. To internetowa platforma fitness, która w jednym miejscu łączy bazę ćwiczeń z elementami gry i statystykami pozwalającymi obserwować swoje postępy oraz regularność treningów. Fitomento to także wzajemnie wspierającą się i motywującą społeczność, dzięki której wplecenie aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia staje się jeszcze prostsze.

Chcesz dobrze zdać egzamin, a może czeka Cię ciężki okres w pracy i duży projekt do przeprowadzenia? Jak zapewnić sobie wydajniejszą pracę mózgu? Czy możemy poprawić swoją pamięć i koncentrację? Istnieje kilka niezawodnych sposobów.

Odpowiednia dieta może pozytywnie wpłynąć na wiele aspektów naszego życia. Jednym z nich jest funkcjonowanie mózgu, zdolność od zapamiętywania informacji i koncentracji.

Nie bez powodu mieszanka studencka łączy w sobie różne rodzaje orzechów i rodzynek. To właśnie ich potrzebują studenci podczas szczególnego wysiłku umysłowego, z którym mają do czynienia w trakcie zdawania egzaminów. Dlaczego tak ważne są te pyszne i zdrowe przekąski?

Bakalie zawierają niezbędne składniki, które wspomagają pracę mózgu, poprawiając efektywność nauki. Bez odpowiedniego skupienia i koncentracji, przyswajanie informacji potrwa znacznie dłużej, a jak wiadomo czas podczas zdawania egzaminów jest na wagę złota.

By zatem zmaksymalizować efektywność nauki, nie zapominaj o odpowiednim paliwie!

Do prawidłowej pracy mózg potrzebuje zdrowych nienasyconych kwasów tłuszczowych (znajdziemy je w pestkach słonecznika, nasionach dyni i orzechach), witamin z grupy B (ich bogatym źródłem są orzechy, musli, płatki zbożowe, morele, sezam, otręby pszenne, płatki owsiane), a także węglowodanów złożonych (np. płatki zbożowe). O jakości procesów myślowych decydują też w znacznym stopniu składniki mineralne takie jak:

  • magnez, który wraz z wapniem pomaga w przewodzeniu impulsów nerwowo – mięśniowych. Magnez znajdziemy m.in. w produktach zbożowych, czekoladzie, kiełkach zbóż, otrębach.
  • żelazo, którego niedobór pogarsza zdolności rozumowania i uczenia się. Warto sięgnąć zatem po orzechy, rodzynki i morele.
  • cynk, chroniący komórki mózgu przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Orzechy ziemne, pestki dyni i otręby pszenne mogą stanowić jego dobre źródło.

Mieszanka bakalii i płatków zbożowych okazuje się zatem idealną przekąską, gdy musimy zmobilizować nasz mózg do intensywnej pracy. Gotowe mieszanki nie zawsze jednak odpowiadają gustom każdego smakosza. Jedni wolą orzechy włoskie, a inni nerkowce i orzechy pekan. Dlatego najlepiej skomponować własną mieszankę z Mixit.pl :).

Obok odpowiedniej diety znaczącą rolę w poprawie koncentracji odgrywają ćwiczenia fizyczne.

Już dawno udowodniono, że aktywność fizyczna nie tylko zmniejsza ryzyko zachorowania na choroby układu krążenia, cukrzycy, pomaga w utrzymaniu prawidłowej wagi i wymarzonej sylwetki, ale też pozytywnie wpływa na naszą pamięć i koncentrację. Osoby o dobrej kondycji fizycznej znacznie łatwiej i na dłużej zapamiętują informacje.

Należy podkreślić, że takiego efektu nie zapewnią nam sporadyczne ćwiczenia wykonywane raz na miesiąc czy nawet rzadziej. Potrzebna jest regularna praca i systematyczne treningi.

Jak zatem zapewnić sobie stałą motywację do ćwiczeń?

Z pomocą przychodzi Fitomento, gdzie obok społeczności wzajemnie motywujących się osób, będziesz mógł zapisywać swoje treningi i prowadzić kalendarz treningowy, który pozwoli Ci monitorować swoje postępy i utrzymywać stałą motywację do ćwiczeń. Nie wiesz, jakie ćwiczenia wykonywać? Obszerną bazę z ćwiczeniami znajdziesz również na Fitomento.

Dbasz o pamięć? Wysypiaj się!

Warto także wspomnieć o znaczeniu snu. Sen pomaga nam uporządkować i zakodować informacje zgromadzone w ciągu dnia, a jego niedobór prowadzi do zaburzeń pamięci i problemów z koncentracją.

I co polecają Państwu specjaliści z Fitomento.com?

Mieszankę bogatą w błonnik, zdrowe, niesiarkowane morele i rodzynki oraz pyszne orzeszki - wszystkie składniki mieszanki można zobaczyć TUTAJ.

 

Źródło: www.fitomento.com
www.facebook.com/fitomento

Wróć do wszystkich artykułów

0 Komentarzy do artykułu Wiosenna motywacja do ćwiczeń z Fitomento.com


Komentarz

Następne artykuły

0 Koszyk Do góry