Paczki trafiają do realizacji w momencie zaksięgowania płatności na naszym koncie lub, w przypadku wybrania płatności za pobraniem, w chwili złożenia zamówienia. Najszybsza kombinacja to płatność kartą, szybkim przelewem, lub pobranie wraz z dostawą kurierem/do Paczkomatu.

Czas realizacji (czyli liczony od zaksięgowania płatności do wysyłki) wynosi do 3 dni roboczych.

Firma kurierska dostarcza przesyłki na 3 dzień roboczy od chwili wysłania.

Jeśli zdecydujesz się zapłacić klasycznym przelewem, pamiętaj o sesjach bankowych - mogą wydłużyć one wysyłkę o jeden dzień roboczy, a dostępność w punkcie odbioru o kolejne 2 lub 3 dni.

Realizacja oraz wysyłka mogą się wyjątkowo wydłużyć do 7 dni roboczych, ale zdarza się to tylko w chwilach dużego natężenia zamówień, np. w czasie przedświątecznym lub przy okazji akcji specjalnych. Wszyscy czekają wtedy na paczki i zarówno my, jak i kurierzy możemy się trochę przegrzać ;)

Pamiętaj, że w weekendy i święta kurierzy nie odbierają od nas paczek.  










Wiemy już, że Mixit ma wielu fanów za granicą. Niestety z powodu pewnych ograniczeń technicznych nie możemy zaoferować póki co wysyłek zagranicznych, ale pracujemy nad tym!

Możesz jednak sprawdzić, czy produkt Mixit, na którym Ci szczególnie zależy, jest dostępny w zaprzyjaźnionym angielskim sklepie 4ecoshop.co.uk który oferuje wysyłki do wielu miejsc na świecie.

Odwiedź 4ecoshop


Wystarczy, że włożysz do koszyka 6 produktów lub wartość smakołyków przekroczy 160 zł, a wysyłka będzie za darmo :)

Darmową dostawę oferujemy także do punktów odbioru.



Każdemu zdarza się pomyłka. Jeśli po złożeniu zamówienia, zauważysz, że gdzieś popełniłeś/aś błąd, niezwłocznie się z nami skontaktuj. Jeśli zamówienie jest dopiero na początkowym etapie, zmiana adresu nie będzie problemem. Jeśli paczka jest już na palecie w drodze do Ciebie, może być mały kłopot, ale postaramy się skontaktować z naszym pośrednikiem aby skorygować adres tak, aby paczka mogła dotrzeć bez problemu.



Nie otrzymałeś/aś maila z potwierdzeniem zamówienia? Zanim się z nami skontaktujesz, sprawdź foldery typu oferty lub newslettery w swojej skrzynce mailowej :). Czasami się zdarza, że trafiamy właśnie tam. Problemem może być też podany zły adres, możemy go poprawić, a potwierdzenie wysłać ponownie.



Paczkę z Mixitu możesz wysłać na adres osoby obdarowanej. Dużą zaletą jest to, że zaznaczając opcję w koszyku wysłać jako prezent, obdarowany nie otrzyma paragonu ani faktury. Na wskazany adres mailowy możemy też wysłać Twoje życzenia, które przyjdą wraz z informacją o zbliżającym się prezencie.



Przesyłkownia jest firmą-pośrednikiem, której przekazujemy wszystkie nasze zamówienia. To oni sortują paczki i przekazują je do docelowych firm kurierskich, tj. DPD, InPost i Poczty. Oczywiście możesz również zamówić paczkę do jednego z ich punktów odbioru ;)



Jeśli podczas odbierania paczki od kuriera, w Paczkomacie czy punkcie odbioru zauważysz, że paczka jest zniszczona, zamoczona i mogło dojść także do zniszczenia produktów w środku, zrób zdjęcie, a w przypadku odbioru od kuriera poproś o spisanie protokołu szkody. Pozwoli nam to rozpocząć proces reklamacji z firmą kurierską. Niestety proces ten bywa dość długi, ale postaramy się zrobić wszystko, abyś finalnie mógł/mogła cieszyć się naszymi smakołykami lub otrzymał/a odpowiadającą rekompensatę :).

Staramy się zabezpieczyć nasze przesyłki i produkty, szanując jednocześnie środowisko naturalne. Sytuacje związane z uszkodzeniem opakowań i zawartości zdarzają się bardzo rzadko, może zdarzyć się jednak tak, że uszkodzone opakowanie odkryjesz dopiero po otwarciu paczki. Skontaktuj się z nami i wyślij zdjęcie uszkodzonego produktu, najlepiej tak, aby znajdował się tam numer serii (najczęściej obok daty ważności). Pozwoli nam to skontrolować pozostałe produkty.



Nie bój się, Twoja paczka się nie zgubiła :) W Pradze znajduje się nasza fabryka, prosto z której wysyłamy nasze najświeższe produkty. Dzięki temu wszystkie zamówione przez Ciebie mixy i pozostałe pyszności nie muszą być składowane zbyt długo.



Masz jeszcze inne pytania dotyczące wysyłki? Napisz do nas na biuro@mixit.pl. Mamy nadzieję, że będziemy w stanie pomóc.

Inne pytania